Muzica

Stoarce-ti creierii de bani!!!

DACIS

DACIS

De ce DACIS?

Probabil vi se pare un nume comun, dar pentru noi este cu o semnificatie aparte. Este format din initialele numelor noastre, deci este simbolul nostru. Aceasta echipa a luat nastrere de aproximativ o luna si impreuna muncim la derularea campaniei de informare "ANUNTA GALA IN LICEU", o provocare lansata de Fundatia Dinu Patriciu si la care noi am raspuns cu mult entuziasm.
Misiunea noastra este sa promovam concursul "Gala Premiilor in Educatie", anul 2010 fiind al doilea an de existenta al acestei competitii. Pentru a ajunge aici a trebuit sa trecem de mai multe etape, iar cea care se deruleaza in prezent este etapa finala si va dura pana in 4 iunie.
Pentru cei care sunteti curiosi in paragrafele urmatoare voi posta planul de campanie dupa care ne ghidam si cu care am reusit sa ne calificam in aceasta faza a proiectului:



Plan de campanie


“ANUNTA GALA IN LICEU”



„Un simplu multumesc nu este de ajuns”



Campanie: „ANUNTA GALA IN LICEU”

Perioada: 10 mai- 4 iunie 2010

Echipa de promovare : DACIS



     1. Definirea problemei si analiza situatiei
      Promovarea educatiei si stimularea elevilor, dar si a cadrelor didactice reprezinta un subiect care ne framanta zi de zi. Avand in vedere ca s-au evidentiat in ultima perioada o multitudine de nonvalori ne face sa ne punem multiple semne de intrebare.

Oare chiar nu mai exista oameni cu adevarat interesati de mediul academic?

     Pentru a demonstra contrariul trebuie ca noi, cei care constientizam valoarea educatiei sa ne mobilizam si sa participam constructiv la rasplatirea persoanelor care merita acest lucru.

     Echipa noastra, DACIS, in colaborare cu Fundatia Dinu Patriciu initiaza campania “ANUNTA GALA IN LICEU”, campanie care isi propune informarea si stimularea potentialilor participanti sa se inscrie la concursul “Gala premiilor in educatie”.

     Este posibil ca din partea oamenilor sa avem parte de indiferenta, aroganta, dezinteres, obstacole de ordin financiar sau tehnologic, dar toate acestea le putem intampina mentinand o colaborare fructuoasa intre membrii echipei. Suntem convinsi ca vom trezi interesul prin intermediul prezentarilor interactive si a exprimarii clare si concise, fara divagatii.


2. Definirea scopului si a obiectivelor


• Mediatizarea Concursului “Gala premiilor in educatie”

• Incurajarea grupului tinta pentru a se inscrie in competitie

• Dezvoltarea spiritului educational in vederea adoptarii unei atitudini pozitive fata de sistemul educational din Romania

• Constientizarea posibilitatilor de afirmare a persoanelor vizate si de castigare a premiilor.



3. Publicul tinta

• Elevii claselor V-XII

• Profesorii de la gimnaziu si liceu

• Bibliotecarii

• Educatorii/Invatatorii

• ONG-urile

• Institutiile de invatamant de stat


Actiuni si instrumente                               Calendarul de desfasurare


Pregatirea resurselor necesare campaniei (prezentare Power Point, blog, afise, pliante, spot publicitar, articole, chestionare) 10 mai -21 mai 2010 ( din cauza unei amanari produse din partea organizatorilor desfasurarea campaniei a fost decalata si a durat putin mai mult pregatirea materialelor )

Lansarea campaniei la nivel local si judetean 21 mai 2010

Promovarea campaniei in scoli, licee, biblioteci 21 mai -2 iunie 2010

Informarea ONG-urilor 2-3 iunie 2010

Eveniment public:

„ Ai auzit de Gala? Raspunde-ne la intrebari si esti premiat! ” 3 iunie 2010

Postari pe blogul nostru si al altora 10 mai - 4 iunie 2010

Intocmirea raportului de activitate 4 iunie 2010

                                                                      
Activitati:  Lansarea campaniei in Colegiul National „Simion Barnutiu”


Subactivitati - impartirea de fluturasi pentru a starni curiozitate in randul celor vizati

Resurse Umane  - membrii echipei


             Materiale - fotograf voluntar
                           - fluturasi
Activitatea de promovare in Colegiul National „Simion Barnutiu”
- participarea la orele de dirigentie a fiecarei clase

- prezentarea concursului profesorilor din liceu

- confectionarea si afisarea unui panou special dedicat acestui concurs

- afisarea materialelor de promovare pe panoul informativ al colegiului



Simpozion prezentat in scoli/licee:

- Colegiul Tehnic „Iuliu Maniu”

- Grup scolar „Ioan Ossian”

- Scoala gimnaziala „Silvania”

- Scoala gimnaziala Horea

- Scoala gimnaziala „Stefan Bathory”


Subactivitati:

- prezentare Power Point

- impartire pliante

- chestionare care contin intrebari despre structura concursului si premiile acordate

- explicatii suplimentare

- raspunsuri la intrebarile care ne sunt adresate

Resursele financiare :  - Sponsorizari


                                    - Resurse proprii

5. Rezultate estimate

• elaborarea si diseminarea de materiale informative tiparite, in vederea constientizarii grupurilor tinta privind posibilitatea de inscriere in concurs

• organizarea si desfasurarea unei campanii de informare, constientizare a grupului tinta asupra beneficiilor pe care le aduce o buna implicare in mediul educational

• cresterea gradului de interes a grupurilor tinta fata de formarea profesionala si educationala



Parteneri: (preconizati)

Colegiul National „Simion Barnutiu”

Colegiul Tehnic „Iuliu Maniu”

Grup Scolar „Ioan Ossian”

Scoala Gimnaziala Silvania

Scoala Gimnaziala Horea

Scoala Gimnaziala Stefanus Bathory

Bibliotecile Scolare

Biblioteca Oraseneasca

Biblioteca Judeteana

Gradinita cu program prelungit nr. 2





Parteneri media: (preconizati)

Radio Kiss FM Zalau

Radio 21 Zalau

Radio Transilvania

Hora TV

Focus TV

Magazin Salajean

Graiul Salajului

Salajul European